Άλλαξα το φτερό μου!

Άρχισα για μια αλλαγή στο σωματικό μου βάρος και έφτασα να αλλάζω τρόπο ζωής , να τρέχω στα βουνά όχι ότι δεν τα επισκεπτόμουν τακτικά και πριν , να αλλάζω αναγκαστικά μέγεθος ρούχων με μεγάλη μου χαρά αλλά και το φτερό μου. Άλλαξα το φτερό μου, λόγο απώλειας βάρους αλλά και κατηγορία επιδόσεων /ασφάλειας πτέρυγας που το ήθελα εδώ και καιρό. Επέλεξα ένα , για πολλούς και διαφόρους λόγους που θα αναφέρω , πρώτα από όλα ήταν η τιμή του μετά ότι ήταν στο επίπεδο ασφάλειας που ήθελα γιατί όπως έγραψα και πριν αλλάζω και κατηγορία ασφάλειας /επιδόσεων LTF 2-3 από την LTF 2. Το να αλλάξει κατηγορία ένας πιλότος αλεξιπτώτου πλάγιας είναι ένα σημείο καμπής στην πτητική του πορεία. Θα παραπέμψω σε άρθρο του φίλου Κώστα mmk.thenet.gr/bb2/viewtopic.php?t=10189 . Τελικά είμαι στην προσγείωση στην Θεσσαλονίκη με ένα υπέροχο λευκό φτερό της www.solparagliders.com.br/en/ το TORCK που τα αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα η http://www.cloudbase.gr/ . Ξεκίνησα με φουσκώματα για αρκετή ώρα γιατί ο καιρός δεν ήταν ακόμα κάλος για πτήση και έπρεπε να πάρω μερικές πληροφορίες για το χειρισμό του στο έδαφος και η άδηλη ή μυϊκή μνήμη να πάρει νέα μηνύματα από τον τόσο καιρό που χειρίζομαι πτέρυγες LTF 2 . Επιτέλους είμαι στην απογείωση έχω μια μικρή ανησυχία και όχι αμφιβολία για την επιλογή μου , ένταση 13 km και ήρθε γρήγορα πάνω και σταθερό δυο βήματα και είμαι στον αέρα , τα μάτια μου είναι στα χέρια μου για να έλεγχο πόσα φρένα έχω , μια στροφή ακόμα μια και αμέσως καταλαβαίνεις την αμεσότητα στον χειρισμό , για επιδόσεις δεν το συζητώ . Ο αέρας ήταν κάλος και σταθερός και με σταθερη διεύθυνση που με βοήθησε να πετάξω ένα ευχάριστο 2ωρο γνωριμίας , θα επανέλθω με νέες εντυπώσεις.