Μονοπάτι Παρνασσού 2010

Με την χαρα ότι το πέρασμα των Τεμπών θα είναι ανοιχτό ξεκινήσαμε με την Κατερίνα για το Μονοπάτι Παρνασσού 2010, τη παρασκευή το απόγευμα. Αφού κάναμε τις απαραίτητες παρακάμψεις φτάσαμε στα Τέμπη οπου ηταν ανοιχτα μονο για τους οδηγούς που κατευθυνόντουσαν βόρεια και ετσι κάναμε μια μεγαλοπρεπή παράκαμψη 90 χλμ. φτάσαμε στην Αμφίκλεια το βράδυ. Συναντήσαμε τον φίλο μας με ένα πολύ άνετο και προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια αυτοκινούμενο , στο οποίο φιλοξενηθήκαμε. Την επομένη νωρίς στην απογείωση με πολλούς φιλους και μια ολιγόλεπτη πτηση και στην συνεχεία αναρρίχηση στην Σουβαλα με τον Μήτσο να μας παρακολουθεί εμένα και την Κατερίνα να διαφωνούμε για τις διαδρομές. Το απόγευμα χαλαρή πτηση με δυναμικό και το βράδυ το απαραίτητο πάστα πάρτι στο τσαρδί μας και μπύρες με παρέα απο συναθλητές που γνωριζόμασταν μονο μεσο διαδικτύου. Το πρωί της Κυριακής μπήκαμε στο πυρετό του αγώνα το αυτοκινούμενο λικνιζόταν δεξιά αριστερά , καρδιοσυχνομετρα , βαζελίνες , μπανάνες , μπάρες ,τζελ και μεγάλη αγωνία μου για την πρόβλεψη υψηλών θερμοκρασιών. Λίγο εσπρέσο λίγο ζέσταμα και στην γραμμή εκκίνησης.
Mπήκαμε στο συνεχής ανηφορικό μονοπάτι ,ακλουθούσαμε μια όμορφη χρωματιστή κορδέλα που σχημάτιζαν οι αθλητές με τα πολύχρωμα ρούχα τους στο σχήμα του μονοπατιού. Καλός ο ρυθμός ο Μήτσος κάποια στιγμη μου γνέφει να συνεχίσω, φτανω στον πρώτο σταθμό πριν τη σάρα κοιτάζω πίσω μου αλλα φίλος μου δεν φαίνεται συνέχισα χωρίς να ανησυχήσω στο σημείο που ηταν η κατάβαση της σαρα η αδρεναλίνη στο μέγιστο οι σφυγμοί 180 και στην συνεχεία ξανα ανάβαση για Αϊ’γιαννη , στον σταθμό κατάλαβα ότι κατι δεν πήγαινε καλά με φιλο , είναι ποιο γρήγορος από εμένα και καλύτερα προπονημένος κατι συμβαίνει ήμουν πλέον σίγουρος .
Σε λιγότερο από 2 ώρες στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής και ξεκίνησα την κάθοδο με μεγάλη προσοχή, φτάνοντας στο τελευταίο σημείο της διαδρομής που για εμένα ήταν το ποιο δύσκολο λόγο ζέστης 27ο και ανατολικός άνεμος να φύσα και να στεγνώνει το στόμα μου, τελική ευθεία και τερματισμός.Η επίδοση μου φέτος καλύτερη από το περσινό αγώνα κατά πολύ , ο φίλος Μήτσος δεν ένοιωσε καλά και συνετά καλά έκανε και σταμάτησε. Επόμενος αγωνας του Alpamayo pro.Ευχαριστώ την Giovanna για την φωτογραφική κάλυψη.