"όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ιδία μένουν"

Θυμήθηκα ένα στίχο από ένα τραγούδι του συνονόματου μου του Νίκου Παπαζογλου «όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ιδία μένουν». Μου ήρθε μόλις σκέφτηκα να προγραμματίσω το camp στο «Αεραθλητικό Κέντρο Μακεδονίας Θράκης». Τώρα προπόνησης να το πω κυνήγι μιας επίδοσης να το πω δεν ξέρω μάλλον χαλαρές ορεινές καλοκαιρινές διακοπές θα το έλεγα με πτήσεις με ποδηλατικές βόλτες και σύντομες εκδρομές στην γύρω περιοχη.Τα τελευταία 13 χρόνια κάθε χρόνο τον Ιούλιο επισκέπτομαι το Α.Κ.Μ.Θ. γιατί είναι η καλύτερη εποχή για πτήσεις όπου και ο φίλος μου ο Μήτσος προγραμμάτιζε την δεκαπενθήμερη άδεια του. Tα πρώτα χρόνια μολις είχα μάθει να πετώ και προσπαθούσα να βρίσκομαι οσο το δυνατόν περισσότερο στον αέρα. ειχα κάνει την εγγραφή μου στην αερολέσχη Έδεσσας ως αεραθλητής και απολάμβανα ολες τις παροχές του Α.Κ.Μ.Θ. και με την σειρά μου προσπαθούσα να εχω συμμετοχή σε αρκετούς αγώνες ανά την Ελλάδα και οι επιδόσεις μου να καλυτερεύουν. Με τον καιρό υπήρξαν διαμάχες και διαφωνίες μεσα στην λέσχη και όπως ηταν αναμενόμενο τελικά να έχουμε διάσπαση και όχι επαναπροσδιορισμό μιας νεας κατάστασης πραγμάτων, ετσι δημιουργήθηκε ένας νέο σύλλογος ο Αεραθλητικός Σύλλογος Πέλλα που εχει αποκλειστική ενασχόληση με το αλεξίπτωτο πλάγιας , το status στο Αεραθλητικό Κέντρο Μακεδονίας Θράκης άλλαξε και από αεραθλητής έγινα ενας παρείσακτος στο χώρο και φυσικά και οι υπόλοιποι συναθλητές μου όχι μονο της περιοχής αλλα αεραθλητές και της υπόλοιπης Ελλάδας είχαν ανάλογη αντιμετώπισης. Ετσι έγινε πολύ δύσκολη η προπόνηση μου ως αεραθλητής και γενικότερα το άθλημα του αλεξιπτώτου πλάγιας άλλα και γενικότερα Αεραθλητικό Κέντρο Μακεδονίας Θράκης και ο αεραθλητησμος ειχε την ανάλογη τύχη χρόνο με τον χρόνο στην περιοχή. Φέτος ξεκινάμε με την Κατερίνα για να κατασκηνώσουμε με πολύ καλη διάθεση για να αντιμετωπίσουμε το κάθε εμπόδιο αλλα και να περάσουμε καλά.