Avanti

Από το πρωί διαβάζω , με ποιους τρόπους θα προστατευτώ από δακρυγόνα – καπνογόνα cs , κρότου λάμψη και τα ρέστα , από ότι καταλάβατε πάω για πόλεμο . Δεν ξέρω ποιους θα πολεμήσω αλλά άκουσα ότι έχουν καινούργιο εξοπλισμό , το τοίχος , το όχημα που πετάξει νερό , σαν δρακός που πετά φωτιές και τέτοια. Από όσο θυμάμαι δεν έχω κατέβει καμία φορά στο δρόμο , ούτε με το μακεδονικό ζητήματα , με την δολοφονία του Α. Γρηγοροπουλου γενικά δεν γούσταρα και πολύ , φοβούμουνα και φοβάμαι ότι μέσα στο πλήθος δεν θα είμαι εγώ , δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε , αλλά πιστεύω πως υπάρχει πιθανότητα να μετανιώσω για τις πράξεις μέσα στον όχλο . Έχω μετανιώσει όχι πολλές αλλά αρκετές φορές για καταστάσεις που ήμουν πάρων ή που είπα κάποιες κουβέντες , τέλος . Στο θέμα μας , αυτή τη φορά νομίζω πως απειλούμαι σοβαρά αυτοί οι άνθρωποι πλέον έχουν αποθρασυνθεί δεν υπολογίζουν τίποτα , πρέπει να αλλάξει η κατάσταση δεν ξέρω ακόμα πως δεν το έχω οργανωμένα στο μυαλό μου αλλά πρέπει να αλλάξει και πρώτα θα αλλάξω εγώ , θα συμμετέχω θα αντιδρώ θα λέω τη γνώμη μου και δεν θα το παίζω υπεράνω και καλά. Αυτά , δεν θέλω να γράψω πολλά και ξεθυμάνω.